Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet tussen staat dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Je kunt ook mailen naar info@dinnercheque.nl of bellen naar 085 208 6678.

 

Ik wil meer weten over de Dinnercheque 

Wat is de Dinnercheque precies?

»  De Dinnercheque is een cadeaukaart waarmee kan worden betaald voor eten, drinken en overnachtingen in een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

Waar kan ik Dinnercheque kopen?

»  U kunt de Dinnercheque bestellen via deze website of aanschaffen bij een van de 1000+ fysieke verkooppunten. Kijk onder het tabblad 'verkooppunten' voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij u in de buurt.

Hoe kan ik de Dinnercheque aan iemand cadeau geven?

»  De Dinnercheque kunt u direct cadeau geven door deze te bestellen op deze website en te laten opsturen naar degene aan wie u de kaart cadeau wilt geven. U of de door u opgegeven ontvanger ontvangt de Dinnercheque altijd in een mooie geschenkverpakking met ruimte voor een persoonlijke boodschap.

Wat is de waarde van de Dinnercheque?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag op de cadeaukaart laten zetten, vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  de Dinnercheque is vrijgesteld van BTW. De prijzen die vermeld staan zijn dus inclusief BTW.

Waar kan in de Dinnercheque besteden?

»  U kunt bij elke aangesloten horecaonderneming terecht met uw Dinnercheque. 

Wat kan ik precies aanschaffen met mijn Dinnercheque?

» De Dinnercheque kunt u gebruiken als betaalmiddel voor eten, drinken en/of overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

Hoe lang is Dinnercheque geldig?

»  De Dinnercheque is vanaf de datum van uitgifte twee jaar geldig, tenzij anders vermeld. Na afloop van de het tweede jaar vervalt het saldo op uw cadeaukaart. Met behulp van de saldochecker kunt u de geldigheid van uw cadeaukaart controleren.

Is het mogelijk de Dinnercheque te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om uw Dinnercheque te verlengen.

 

Ik heb een vraag over het bestellen van de Dinnercheque 

Hoe kan ik de Dinnercheque betalen?

» Indien u de Dinnercheque online bestelt betaalt u met iDeal. Zo internetbankiert u eenvoudig, betrouwbaar en snel via uw eigen bank. Zakelijke (online) bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

Wat is de levertijd van een Dinnercheque?

»  Uw Dinnercheque wordt verzonden nadat de betaling is voldaan. Wanneer u de cadeaukaart vóór 17.00 uur heeft besteld en betaald, dan wordt deze dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Kan ik de Dinnercheque ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie die u per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

Hoe wordt de Dinnercheque verzonden?

»  Uw bestelde Dinnercheque wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten van de Dinnercheque?

» Wanneer u een Nationale Horeza Cadeaukaart bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde cadeaukaarten.

Moet ik betalen voor de verpakking van de Dinnercheque?

» Nee, de Dinnercheque wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

Ik probeer een Dinnercheque te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een email naar info@dinnercheque.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een Dinnercheque besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een mail naar info@dinnercheque.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een andere vraag met betrekking tot mijn bestelling. 

»  Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een mail naar info@dinnercheque.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

 

Zakelijke bestellingen

Hoe bestel ik Dinnercheques voor mijn bedrijf? 

»  Voor meer informatie over de Dinnercheque als zakelijk cadeau of zakelijke bestelling kun u contact met ons opnemen via zakelijk@cadeauconcepten.nl. Ook kunt u bellen naar 085 208 7018. Indien de bestelling meer dan €500 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,60.

Wat zijn de mogelijkheden voor het personaliseren van een Dinnercheque als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het personaliseren van Dinnercheques. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk'  op deze site of neem voor maatwerk contact met ons op via zakelijk@cadeauconcepten.nl. Ook kunt u bellen naar 085 208 7018.

 

Ik heb een vraag over het gebruik van de Dinnercheque

Hoe kan ik het saldo van mijn Dinnercheque opvragen?

» Vul uw kaartnummer in in de saldochecker op de homepage van deze website om het saldo en de geldigheid van uw Dinnercheque op te vragen. Het kaartnummer van uw Dinnercheque vindt u op de achterzijde van de cadeaukaart.

Waar kan in de Dinnercheque besteden?

»  U kunt bij elke aangesloten horecaonderneming terecht met uw Dinnercheque. 

Wat kan ik precies aanschaffen met mijn Dinnercheque?

» De Dinnercheque kunt u gebruiken als betaalmiddel voor eten, drinken en/of overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen. Andere door deze aangesloten horecaondernemingen aangeboden producten en/of diensten kunnen niet met de Dinnercheque worden betaald.

Hoe kan ik met de Dinnercheque betalen?

»  U kunt met de Dinnercheque betalen voor eten, drinken en/of overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen. Een aangesloten horecaonderneming accepteert uw Dinnercheque via de pinterminal of de webkassa. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Dinnercheque toereikend of niet toereikend. Een eventueel restbedrag betaalt u middels pin of cash eenvoudig bij. 

Een horecaonderneming wilde mijn kaart niet accepteren terwijl ze wel op de website staan. Hoe kan dit?

»  Het is mogelijk dat een enkele bij ons aangesloten horecaonderneming besloten heeft om de Dinnercheque niet meer te accepteren, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een horecaonderneming treffen waar dit het geval is, laat ons dit dan weten via het contactformulier, zodat wij contact kunnen opnemen met de onderneming in kwestie. 

Wat moet ik doen als de Dinnercheque niet werkt wanneer ik ermee probeer te betalen bij een van de aangesloten horecaondernemingen?

»  Er bestaat een kans dat de magneetstrip van uw Dinnercheque is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan voorkomen wanneer de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar. U kunt ons mailen op: info@dinnercheque.nl. 

Kan ik met meerdere Dinnercheques tegelijk betalen?

»  Jazeker! Alle aangesloten locaties accepteren meerdere Dinnerchequeen tegelijkertijd.

Moet ik de Dinnercheque in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. U kunt de de Dinnercheque in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van één jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.

Kan ik mijn Dinnercheque ook besteden bij één van de verkooppunten?

»  Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen Dinnerchequeen, zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. U kunt de Dinnercheque alleen besteden voor het betalen van eten, drinken en overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

Kan ik mijn Dinnercheque voor (contant) geld inwisselen?

»  Nee, de Dinnercheque kan uitsluitend worden gebruikt als betaalmiddel voor eten, drinken en overnachtingen bij een van de bij ons aangesloten horecaondernemingen.

 

Mijn Dinnercheque is kwijt of beschadigd

Wat moet ik doen als de Dinnercheque niet werkt wanneer ik ermee probeer te betalen bij een van de aangesloten horecaondernemingen?

»  Er bestaat een kans dat de magneetstrip van uw Dinnercheque is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan voorkomen wanneer de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar. U kunt ons mailen op: info@dinnercheque.nl 

Mijn Dinnercheque is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

»  Wanneer uw Dinnercheque beschadigd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de cadeaukaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en zenden u een nieuw exemplaar toe. U kunt ons mailen op: info@dinnercheque.nl.

Ik ben per ongeluk mijn Dinnercheque kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Dinnercheque goed en veilig te bewaren. Er kan helaas geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

 

Overige vragen

Wanneer weet ik of ik de verdubbelaar heb gewonnen?

»  Op elke eerste maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Houd ook onze Facebook pagina in de gaten! Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

 

Ik heb een klacht of opmerking over de Dinnercheque

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw klacht binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en hierover contact met u opnemen.

 

Is uw vraag na het lezen van deze veelgestelde vragen nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.